Thursday, April 25, 2013

Pengedar Hot Perfume Diperlukan Di Seluruh Malaysia

0 comments
Salam Sejahtera,


Alhamdulillah dah sampai 10 bulan saya menjalankan perniagaan Hot Perfume. Bermula dengan stokis dan kini saya telah upgrade keahlian saya menjadi cawangan Hot Perfume. Antara sebab mengapa saya menceburi perniagaan Hot Perfume adalah disebabkan kualiti produk yang menarik dan berkualiti tinggi.

Disini saya ingin menawarkan peluang perniagaan bersama Hot Perfume dengan menjadi pengedar atau sebagai Stokis Hot Perfume di kawasan anda.

Antara kelebihan lain yang anda akan perolehi adalah :

>> Insentif penaja RM10
>> Untung runcit sehingga 5 angka sebulan.
>> Komisyen Bulanan 2%
>> Intensif tahunan.

Modal Permulaan Yang kami Tawarkan Kepada Anda Adalah Seperti Berikut :

Hot Perfume 

















0 comments:

Post a Comment